Home

Odtrh svíčky na lpg

S LPG LaserLine je nyní k dispozici sortiment, jehož svíčky byly vyvinuty speciálně pro provoz na plyn. Znamená to jediné: Přestavba a servis jsou citelně usnadněny a jsou bezpečnější. Kdo své auto nechá přestavět na plyn, profituje v celé Evropě z výrazně příznivějších cen paliva díky nižšímu zdanění plynu Určeno pro motory na LPG nebo CNG., Zapalovací svíčky pro benzínové motory 1.4 16V 55kW/74kW, 1.6MPI 74kW/75kW, 1.8 92kW, 2.0MPI 85kW. Doporučujeme měnit v sadě, tedy objednat... Uložit ke srovnán 19.8.2013 14:01:17 Jméno: Autogas Centrum Předmět: RE: svíčky na LPG Nemáme erudovaně podložené výsledky porovnání účinnosti jednotlivých svíček pro ten který motor. Speciální svíčky pro LPG obecně, mají pouze menší odtrh a vyšší tepelnou snášenlivost Zapalovací svíčka Denso Iridium Tough Mercedes CLC 180 Kompr. 1.8 (203) LPG výkon 105kW motor 203.746 (up to Eng No 30923487) -- od roku výroby 05/08- / odtrh 0,8mm Zapalovací svíčky dodávané do prvovýroby převážně japonských výrobců (Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Nissan, Honda, Kawasaki, Daihatsu, Aprilia)

Zapalovací svíčky - LPG. Zapalovací svíčky používané v motorech na LPG podléhají vyššímu opotřebení než je tomu u benzínových motorů. Proto je nutné vyměňovat tyto svíčky v kratším intervalu než při provozu na benzín. Směs LPG vyžaduje pro ionizaci směsi a tím umožnění přeskoku jiskry vyšší zapalovací. Svíčky na LPG. U vozidel přestavěných na pohon LPG není striktně nutné používat speciální svíčky na LPG, ale je nutné počítat při provozu motoru na LPG s jinými provozními podmínkami, které s sebou toto palivo přináší. Je důležité vědět, že ionizace směsi vduchu a LPG je mnohem těžší, než u směsi složené ze vzduchu a benzínu Zapalovací svíčky na LPG. Firma provádějící přestavbu na LPG či servis vozidla již provozovaného na plyn se na druhé straně musí vyznat především ve speciálních technikách a zvláštních technických požadavcích na komponenty zapalovací soustavy pro plynové motory svíčky pro Renalut Laguna rv. 96 2. 0 83kW typ motoru B56CKC na LPG:. Mám problémy ze starty, svíčky sem. Svíčky stačí obyčejné ty co jste používal do ted akorát udělat menší odtrh jak radí předemnou jinak co nabízí že jsou na plyn jsou jen vyhozené peníze fakt stačí naše obyč pal nebo bosch já na nich jezdím. Ty Nm sedí.Tak se to má dotahovat a nějak moc mi to nepříjde na velikost závitu a že je to do litinový hlavy.Utažení svíčky má vliv na tepelnou hodnotu svíčky. odtrh je u 4,0L - 0,89mm svíčka Champion RC12LYC 5,2/5,9 V8 -1,1mm svíčka Champion RC12LC

já bych na ně koukl a pokud by se mi jiskřiště zdálo opálený a odtrh svíčky větší jak 0.9mm dal bych nové. nevim jak na plynu ale na benzínu třeba brisk udává až 60000km. jinak svíčky bych koupil normální a upravil odtrh na 0.6mm -u aut na lpg je to běžná prax Ahoj, mám E39 530i krátce přestavěnou na plyn. Dával sem nový svíčky podle orig. katalogu BMW a to Bosh FGR7DQP+. Jsou čtyřbodový, ale pořád to není ono. Plynař mi doporučuje dát nějaký NGK jednobod (asi se ani pro moje auto nedělají) a snížit vzdálenost elektrod, nebo tam dát laserový. Což se mi při tý ceně za kus moc nechce U LPG je ideální měnit svíčky co 30tkm s filtrem kapalné fáze. Většina plynařů doporučuje 1ohniskové svíčky a odtrh upravit na 0,7 až 0,8mm. Nicméně není to vždy pravidlo a třeba taková výjimka je motor 2.0MPI 85kW, kde je lepší nechat původní 3ohniskové svíčky NGK V tomto případě je odtrh 1,0-1,1 mm. Odkazy na převodní tabulky Motory spalující LPG a CNG mají specifické nároky na svíčky oproti spalování benzínu. Zapalovací svíčky pro LPG musejí odpovídat na potřebu vyššího elektrického napětí, musejí snést vyšší teplotu ve spalovacím prostoru oproti situaci při.

Spotřeba by neměla být o moc vyšší - ale ruku na srdce, za ty peníze bych neřešil jestli jezdím za 8 nebo za 9l (je to hlavně o tom, že při jízdě na benzín se člověk drží, při LPG na to šlape).já jezdím se svým korejským dvoulitrem za 12-13l LPG (ještě klasika, nikoli sekvence)svíčky zkontrolovat, plynový. Odtrh elektrod 0,9mm,u LPG 0,8mm:papa. Já jsem dával francouzské EYQUEM,mám na nich 30 000km a jsou v pohodě,ale nedají se moc sehnat!4ks 500Kč [upravil dne 21/8/11 od Charlie 1] [upravil dne 21/8/11 od Charlie 1] [upravil dne 21/8/11 od Charlie 1 Svíčky NGK. NGK je přední výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavicích svíček a Lambda sond. Díky použitým technologiím, japonskému systému řízení výrobních a kvalitativních procesů a v konečném důsledku kvalitou produktů, nemá firma NGK ve světě přímou konkurenci

Takže nikdy nedávejte svíčky rovnou s krabičky bez zkontrolování ,přímo do motoru. Ani bych neexperimetoval s jiným odtrhem,než udává výrobce vozidla/zapalování. Ani když je tam LPG,tak furt je to ten samej motor. Dost podstaný je taky utažení svíček. Nejlepší je dodržet údaj výrobce a utáhnout svíčky na danej moment Četl jsem i o sklepnutí odtrhu na svíčkách. Vyhodím svíčky (při montáži FR 7 DC+ s odtrhem 0.75 mm). Špekuloval jsem, co dál, když už tam mám menší odtrh. Nakonec jsem se rozhodl odtrh dát na firemní hodnotu 0.9 mm. Hodil jsem je do auta, napíchnul ŘJ a nastartoval

lpg svicky brisk. Zapalovací svíčky BRISK - SILVER pro plynové motory. Jedna postříbřená elektroda, odtrh 0,55 BRISK Tábor a.s., Vožická 2068, 390 02 Tábor Tel.: +420 381 492 111, Fax: +420 381 492 27 Dobrý den,obracím se na Vas s menším dotazem se kterým si lamu hlavu už dlouho.Uvažuji o koupi vozu Opel insignia 1,6 turbo rok 2011.zajímal by mě váš nazor o přestavbě na lpg..Vzhledem k dnešním nařízením EU nemohu najít vhodný vůz k přestavbě.Měl jsem auta jedině na lpg,vždy s pravidelným servisem a nedam na lpg. svíčky originální NGK LZKR6B-10E M12x26,5mm odtrh upraven na 0,75 Odhadem max kolem 500m. Na LPG se nastartovat dá ovladač a ŘJ to umí ale ještě jsem to ani nezkoušel. Spotřebu ještě přesně nevím. Na benzín jsme jezdili hodně opatrně taky to bylo uplně nové a spotřebu jsme měli kolem 6 - 7 až 7,3 Zde se nacházíte: Heureka.cz » Auto-moto » Autodíly » Zapalovací svíčky » Zapalovací svíčka Denso Iridium Power Renault SCENIC 1.6 i 16V výkon 81kW motor K4M - 700/708 (Gas) (GPL / LPG) -- od roku výroby 09/99- / odtrh 0,9m

Svíčky NGK pro LPG - Svíčky NG

  1. Nikde neviem najst sablonu na odtrh. To mam kupit nejaky plech ( kabel )1,3mm hruby a podla toho nastavit ? Asi vela ludi to neriesi ( hlavne v servise ) a pychnu tam nove sviecky bez premerania ale mna to celkom zaujma. Asi to neni az tak jedno ked jedna bude mat 1mm a druha 1,3mm odtrh
  2. Konečně sem tedy překontroloval všechny svíčky a zhrozil se. Jsou asi rok staré, najeto cca 7.tis. km, orig. Motorcraft AYFS 22 F1, které jsem sice po koupi neměřil, ale šly na 100% přímo od prodejce bez úprav do auta, i když pak bylo auto ještě i několikrát v servisu. Údajně mají mít odtrh 1,3 mm, ale všechny měly cca.
  3. Konkretne do Opel Zafira 1.6 (Z16XE) IK20 a do Fiat Bravo 1.4 (66kW) IXU22. IK20 maju podla Denso tabulky na webe od vyroby nastaveny gap 1.1 mm, IXU22 zase 0.9 mm. Sucasne je na stranke globaldenso uvedeny gap pre Zafiru 0.9 mm a pre Bravo 1.0 mm. Cize IK20 treba sklepnut, na IXU22 zase zvacsit gap. Moje otazky su: 1

Zapalovací svíčky lpg - Heureka

  1. Byl jsem na seřízení u pana Pince v Táboře ten to nejak seřídil, ale druhý den to bylo to samé.Vyměnil jsem vzduchový filtr i svíčky dále filtry plynného lpg, ale je to stále stejné. jedná se o Volvo S80 2.9 147kw, lpg systém je magic 2 vstřikovače magic FX, reduktor drago sport 250kw
  2. Hlava a svíčky jsou srdcem motoru, tam se dělá spotřeba, výkon a životnost motoru. Svíčka je základ a její hodnota je přímo laděná na motor. Proto jsou přímo svíčky laděné svou tepelnou hodnotou na motor výrobce, tudíž přímo předepsané, s jinou značkou nemusí motor fungovat
  3. ahoj všichni, prosím někoho, kdo má zkušenosti, jaké používáte zapalovací svíčky pro tento motor. na LPG. jde mi o značky Brisk, NGK, Bosch, Denzo.. máte prosím s těmito svíčkami zkušenosti, které používáte a které se Vám osvědčily nejvíc?? dík
  4. Zapalovací svíčka Denso Iridium Tough Mercedes CLC 180 Kompr. 1.8 (203) LPG výkon 105kW motor 203.746 (up to Eng No 30923487) -- od roku výroby 05/08- / odtrh 0,8mm Zapalovací svíčky dodávané do prvovýroby převážně japonských výrobců (Toyota, Mitsubishi, Suzuki, Nissan, Honda, Kawasaki, Daihatsu, Aprilia)

Určeno pro motory na LPG nebo CNG., Zapalovací svíčky pro benzínové motory 1.6MPI 55kW. Doporučujeme měnit v sadě, tedy objednat 4ks., náhradní díl určený pro vozy Škoda Felicia, Octavia, možná ozna Svíčky na LPG. Zdravim plynaře ,jaký používáte svíčky na Felicii 1,3MPI v LPG?Ptám se jen tak pro zajímavost,kdo má jaký zkušenosti se svíčkami - napište výrobce+typ+cena - dík PS: Já používám Denso (na typ si nevzpomenu ) a cena 100kč/kus. 24.10.11, 21:52

Pak také svíčky, které mají více než dvě vnější elektrody. Odtrh pro svíce s jednou elektrodou 0,6-0,7 mm s dvěma : 0,7 -0,8 mm elektrody musí mít hrany (žádná oblá opálená místa) , ideálně hrana vnější elektrody pod středem té prostřední. Všechny uváděné info na tomto fóru mám vyzkoušené na mnoha autech jackd: Ahoj prosím tě potřebuji nutně poradit mám odtrch na svíčkách 1,1 jaké mám dát měrky k sobě abych toho dosáhl děkuji ti mooc jedu na dovolenou potřebuji poradit po případně jaký moment utažení díky Moooo RE: Zapalovací svíčky -odtrh na kontaktech (16-12-2011 06:15 PM) Pakosta napsal(a): Podle toho co jsem našel tak u 4,7 by to mělo být 0,040. Ale čeho nevím Klíč na svíčky nasaďte na prodlužovací nástavec a s pomocí ráčny opatrně a pomalu vyšroubujte zapalovací svíčku z uložení. Pro kontrolu, zda je nutné svíčky vyměnit, jednoduše vyjměte jednu z nich a prohlédněte si její odtrh Tak já třeba na fávu měl děsnej problém s cukáním na LPG, měnil jsem tam svíčky různých značek a stále problém. Nakonec to vyřešily obyč brisky, kde jsem upravil odtrh na 0,5 místo 0,7 a bylo po problému, svíčky šlapou i po 30 tis. jako nové. Jinak kamarád měl 156 1,6 TS, na plyn natočil tak 80 tis

Zdravím,chci zeptat kdy vyměnit svíčky. Mám i30 1.6 benzín 88kW, kombik a tento týden jsem byl na 4 garanční prohlídce v Rely Ostrava. Najeto mám 40000km. První mechanik říkal že to zbytečné malý nájezd. Auto mi předával druhý technik a divil se že mi je neměnili. Dokonce říkal že se mají měnit automaticky co 2 roky U LPG jsou extrémně důležité kvalitní svíčky, dodává Rostislav Jančar, který jezdí Fordem Mondeo přestavěným na plyn. Většinou se navíc musí snížit odtrh, nejlepší jsou ty ověřené praxí, to pak auto jede na plyn mnohem lépe než na benzin

2016-05-24 16:16:54 To budes muset asi stejne vyzkouset na vice typech svicek. Me jezdi nejlip na plnovky od Bosche, kus asi za 230,- Co se spravneho odtrhu tyka, tak protoze na benzin moc nejezdis a navic benzin nepotrebuje tak intenzivni jiskru, je zadouci volit odtrh pro lpg, kolem 0,5-0,7m Někdo říká, že nejlepší je nechat původní, maximálně upravit odtrh, jiný doporučuje Denso, jiný zase Brisk. Mám sice jiný motor, dlouho jsem jezdil původní svíčky a v pohodě, pak jsem dal na radu a koupil jsem 'speciální' Bosch a neskutečnej růser

Tak jsem taky řešil svíčky na LPG, při vyšších otáčkách se mi do kopce občas rozsvítila kontrolka motoru-zapalování a cca za 5 vteřin zhasla a zas ok. Podle katalogu NGK bych měl mít odtrh svíčky 0,9mm. Koupil jsem teda Brisk Silver (pro LPG) DR15YS s odtrhem 0,7mm a zatím šlape jako hodinky Navíc, Zapalovací svíčky FORD FOCUS (DAW, DBW) nízké kvality může způsobit i větší poškození motoru. Proto nezanedbejte pravidelnou kontrolu a údržbu této součástky a kupujte si produkty jen od ověřených výrobců, které najdete na naší stránce

Při montáží zpět je dobré cívky na rantlech máznout. Když jsem to dělal naposledy na TSi např., 3 svíčky šli natočit přesně a s tím víceméně seděl i moment, poslední však ani za boha. Stále byla takřka na druhou stranu a ani kdybych jí dotáhl na krev, tak by nebyla správně. Zkusil jsem tedy další svíčku a to. U studeného motoru při běhu na benzín začal motor po cca 2-3 minutách při volnoběhu zakopávat. Postupně se to zhoršovalo až do chcípnutí, auto velice těžko reagovalo na plyn. Vždy pomohlo přepnout na LPG - teda pokud se to zachytilo včas a podařilo se otáčky dostat nad 2000/min (tam se to pak přeplo) Pokud to tak nedeláš, tak špatně zapalený plyn ve válci postupně naleptává svody, čímž může dojít až k jejich propálení a nové svody to nejni žádná levná sranda pozor2 a jestli jezdíš pořád na svíčky na LPG a pustíš tam benzín, tak tím jak ho to špatně zapalí, tak všechen neshoří a snad víš, co se stane. Ahoj, něco ke svíčkám BRISK SILVER - svíčky pro LPG. Měl jsem LPG na volvu 740 mnoho let.Nyní jsem vůz pro stáří 22 let nechal zrušit, ale jeho LPG naopak přendat do nynější 850.Svíčky BRISK SILVER nemají chybu a nevím, jsou-li vůbec dražší.Výhodu bych spatřoval v horkých dnech a v zimním období.Měnil jsem je as po 8-12 Tk.Za výhodu považuji, že se. Noo, tak jsem si vzpoměl na nebožtíka Escortíka, kterej byl taky 1.6. A ten odtrh tam určitě 1.3 nebyl; co si tak matně vzpomínám, tak to bylo kolem 1.0mm. Nové svíčky (CYFS-12VN4, made in RUSSIA ) už dorazily, tak nechám odtrh default..

svíčky na LPG Diskuzní fórum LPG/CNG AUTOGAS-CENTRUM

  1. Po kolikati km měníte na LPG svíčky? Poslední dobou řeším problém se spalovaním jízdou na benzín. Po nastartování se trošku třepe auto, ale po zahřátí i jízda na benzín ok. Potom se auto začalo třást více, rozsvítila se diagnostika a i za tepla se mu moc nechce, a jede jakoby na 5 válců. Na LPG jede normálně
  2. Pamatuji si, kdyz jsem kdysi jezdival na LPG, ze se vzdalenost elektrod ci jiskriste u zapal svicek snizovala pomoci merek na 0,6 mm. Takto mi to bylo i dnes doporuceno ale pouze v LPG servisu. Tak se ptam na zkusenost s upravou vzdalenosti jiskriste zapalovaci svicky pro CNG motory
  3. utě kdy mám sešlápnutý plynový pedál se motor chytne a pak je vše ok.Samozřejme se rosvítí oranžová kontrolka a hláška Depolution system faulty . na LPG to nedělá dělá to jen po nastartování když je studený motor
  4. na 2 tisíce).Když sem sem VN kabel omotal kabílkem motor se na plyn přepnul ale po zhasnutí zas nenastartoval. Dal sem nový kabely víčko a svíčky ale problém zůstává.Auto s LPG mam teprve rok tak se v těchto systemech moc nevyznám taky nevim kdo všechno se v tom vrtal a co jak nemá být.Na revizi sem prošel. Děkuji za radu.

svicky LPG - Autodoplnky

Doporučuji měnit svíčky pravidelně po 15 tisících. Lze použít ty nejlevnější typy. Svíčky se stříbrnými elektrodami konstruovanými přímo pro LPG se mi neosvědčily. Po 15 tis.km začalo auto cukat a bylo nutné je vyměnit. Svíčky sice stále vypadaly jako nové, ale jejich funkčnost se zhoršila (odtrh se nezměnil) Svíčky měním normálně a olej taky, nevím mám na to servisáky, co už nějaký ten pátek s autem na LPG jezdí a opravují mondea, k navýšení pohotovostní hmotnosti, ale že by se upravoval počet možných míst v autě nevím Zapalovací svíčky na LPG 15. října 2013 Jakou zapal.svíču mohu použít na Hyundai I 30 SW-80 Kw, rok výroby 2009 prerobený na LPG 1 odpověď Zobrazit odpovědi Antonín Koníček Jaky je odtrh kontaktu. 10. ledna 2018 bez odpovědi Zobrazit odpovědi. Zapalovací svíčka Brisk LPG JZW905603D Škoda Fabia, Octavia, Octavia 2, Superb. Určeno pro motory na LPG nebo CNG., Zapalovací svíčky pro benzínové motory 1.4 16V 55kW/74kW, 1.6MPI 74kW/75kW, 1.8 92kW, 2.0MPI 85kW. Doporučujeme měnit v sadě, tedy objednat 4ks., náhradní díl urč Jen další poznatek: po ujetí dalších 2 tisíc km auto začalo zase cukat, vyndal jsem svíčky, změřím odtrh a nevím jak to, ale byl zase větší (okolo 0,8mm),odtrh jsem sklepnul na 0,6 a je to zase dobrý. Nevím jestli se ty kontakty odtrhu vlivem tepla natahují nebo co. No vzhledem k tomu že jsou to jen takový drátky, tak asi jo

Já sem tam měl BRISK LPG a vydržely bez problémů asi 2000 km. Plynař mi poradil, že odtrh na (jedobodové) svíčce by měl být 0,6mm,udělal jsem to ,odtrh jsem zmenšil a auto zase 2000km jezdilo, teď tam mám nějaký jednobodový levný BOSCH (odtrh opět snížen na 0,6mm) a zatím jezdí už nějakých 6000km Ahoj,ahoj,na jaře mám v plánu vyměnit svíčky,xsara 1,8 16v r.v 99 120000km,asi stále původní,šlapou jak hodinky,jen tak z prevence,ale mám z toho docela strach,když projíždím forum a dočítam se jak pak někomu auto začne cukat a tak,chci tam dal original Bosch FR7 vdálenost elektrod 0,9mm,ale nerad bych pak byl na prášky až to začne cukat.dík za odpovědi a kdybyste. Zapalovací svíčky Denso Iridium Power IK20 (made in Japan) Lze zaměnit za NKG BKR6EIX-11 . Rozmer kľúča 16 Rozmer závitu 1 19 Váha 43 g Ø 14 mm. Představují špičkové zapalovací svíčky na světovém trhu. Pravděpodobně jsou i tím nejlepším, co lze dnes koupit A nizsie som sa docital, ze Denso IK22G su na vyssiu teplotu (teda do type-r). A kedze pri LPG je vyssia teplota spalovania ako pri benzine, tak z toho dovodu by som to riesil skor touto cestou ako IK20G. Len sa chcem opytat, ci nahodou nie je rozdiel aj iny (napr. dlhsi zavit alebo nieco ine). Teda ci mi tam budu na 100% pasovat do 1,8. Dakujem- Mám LPG v C5 už rok a půl, tief má pravdu, dlouho jsem měl těžké problémy, protože jsem tankoval LPG na Shellu (!!!), potom jsem začal brát Flaga a jako by mávl kouzelným proutkem. Úbytek výkonu jsem nepozoroval, ale dost málo jezdím na benzín, jen doporučených 25 km měsíčně, tak nemám moc možnost srovnávat

výměna zapalovacích svíček FABIA III 1,0 MPI - Motor 1

Ty cívky budou přišroubovaný pravděpodobně 6-kou šroubkem na 10-ku klíček. Možná každá jedním, možná dvěma. Odšroubuješ a sundáš včetně kabelů. Pod tím jsou již ty svíčky. Musíš mít klíč na svíčky a vyšroubovat je a našroubovat nové. nesmíš je nasadit přes závit a dotažení je dobrý dělat momenťákem Správný odtrh je vždy uveden u každého automobilu na e-shopu. Nejedná se náročný úkon, je jen potřeba dbát zvýšené opatrnosti, protože středová elektroda má pouze 0,4 mm. Úprava se provádí pomocí spárových měrek. (Neplatí pro svíčky Denso standard, ty mají odtrh nastavený z výroby. Prodám nové zapalovací svíčky denso Iridium TT IXEH20TT odtrh mezi elektrodám 1.1 mm. 4 kusy originál zabalený cena za všechny 1000,- Kč.Pro motor HR 16 DE a HR 18 DE,MR 18 DE.Nissan Juke,Cube,Micra c+c,Micra 3,Note,Nv200,Qashqai 1,Tiida ,atd Pořizoval jsem je 7. 2. 2014 a od té doby na ně jezdím. Podle lidí na fórech je nejlepší dát do Japonce to na co je zvyklý, tedy svíčky od společnosti NGK, které tam prý montovaly už i na výrobní lince. Pročetl jsem toho dost co se týče jaký typ svíček (odtrh elektrody, stoupání závitu, délka závitu, počet elektrod. No nevím jestli jsou ty svíce Brisk tou správnou cestou,nicméně Brisk uvádí pro motory na LPG/CNG svíčky Silver. Další věc je,jaký máš na těch svíčkách odtrh,on se totiž od toho stanoveného výrobcem většinou liší. A pokud máš plynovku,což jsi před tím neuvedl,tak tam se problémy se škubáním dají víceméně.

Zkus snížit odtrh-mezeru na svíčkách na 0.6mm (0.5mm limit). Na to je LPG citlivé. Mám osobně vyzkoušeno. Punto viz podpis mi pod 2000 otáček také občas cukalo. Až tato poslední možnost pomohla. U Bravo jsem snížil odtrh na 0.7mm. Po 10 000km začíná cukat na volnoběh. Bude to chtít také přeměřit a přenastavit Já mám nové cívky i svíčky na LPG, a občas ráno mi taky jede na 5 válců, stačí vypnout motor znovu nastartovat a je to OK. Podle mě to svíčkami nebude. vyhazuje ti to nějakou chybu? Mě Catalysator Converter Fault a na diagnostice chybu P0300 (porucha zapalovaní ne jednom z válců) Strieľa motor na LPG.. Příspěvek od Rumcajz » stř zář 13, 2006 17:03 Zdravím hošani alebo jen hoši? Deje sa mi asi toto. Pri jazde na LPG a napr. ked mám trojku a pridám (otáčky od 1500) tak mi začne trhať motor a sem tam strelí. Ale to je také strelenie cez sanie a nie do výfuku. (na benzíne no problémo Oprava bez problémů, vše vyšlo asi na 2 000 Kč.265 tis - měnila se spojka. 266 tis. v zimě, odešla cívka u zapalování, auto nenaskočilo, bohužel se nedal nový díl, pouze starší, došlo ke stejnému problému, takže znovu oprava, plus rozvody, svíčky, řemen asi 10 000 Kč, a druhý vadný díl odpálil řídící jednotku.

Zapalovací svíčky - LPG - Juk

C4 Picasso LPG. Moderátoři: Miroslav Lengyel, Havlicek.Lukas, h1po. Stránka 8 z 17 [ Příspěvků: 245 ] Přejít na stránku Předchoz. 1) Při jízdě na LPG Cca 1 km do ohřátí motoru auto jelo normálně (na benzin), poté, těsně před přepnutím na LPG, velká ztráta výkonu - šlapu na plyn, motor je v otáčkách, ale auto stejně nejelo. Po přepnutí na LPG (systém STAG - bylo nutno vyřadit a nechat klesnout otáčky, aby se palivo přeplo na LPG) se motor. 90 Kč Zapalovací svíčka NGK KYMCO Movie 125 4T - C7HSA 4629 . NGK Zapalovací svíčka KYMCO Movie 125 4T Obsah motoru: 125 ccm Počet válců: 1 Odtrh elektrody: 0,6 mm NGK Zapalovací svíčka KYMCO Movie 125 4T Obsah motoru: 125 ccm Počet válců: 1 Odtrh elektrody: 0,6 mm . Motor tuning - auto, moto, atv | Zapalovací svíčky-SCOOTER | KYMCO Zapalovací svíčky-SCOOTER | Movi

lpg píše:Zkus tam použít svíčky bosch FR7DC.Odtrh nechej 0,7 mm. vym´ˇn také zapal. kabely a očisti i hlavu rozdělovače pokud ji auto má. take teploty na LPG ako na benzine, preto auto cuka a dusi sa a palivo nie je take bohate na zmesy. Nasiel som aj zaujimavy clanok na webe Mam na lpg nabehanych neakych 5tis km a zacal mi cukat motor pod 2tis otacky. Bude to vo svieckach. Chystam sa ich vymenit ale origo sviecka na lpg stoji okolo 25eu. Co sa mi zda dost. Na punte mi pomohlo sklepat na sviecke ten koncek. Len na mazde uz mam vstrekovanie lpg a sklepanie nepomohlo

Je nutné používat speciální svíčky na LPG u motorů

Pánové, každý z vás doporučuje k LPG jiné svíčky. Máte zřejmě zkušenosti s více typy. Zajímá mě, jestli jste někdy při změně svíček zaznamenali pokles/nárůst výkonu. Ptám se proto, že mám pořád pocit, že mě to na plyn nejede 100% jako na benzín co se týká výkonu Při jízdě náhlý výpadek výkonu okolo 2000-3000 otáčkách potom se to chytne a jede bez problémů.Na volnoběh to běží normálně.Už jsem měnil váhu vzduchu,svíčky,přední lambda sondu,čištěna plynová klapka,egr ventil.Všechno bez výsledku,OBD diagnostika nenašla žádnou chybu a přesto při jejím odpojení je.

Zapalovací svíčky na LPG

Svíčky LPG Ostatní FORUM Auto HI-FI club C

Zapalovací svíčky BRISK Silver - LPG obcho

Zapalovací svíčka Denso Iridium Power Renault SCENIC 1

Diskuzní fórum LPG/CNG AUTOGAS-CENTRUM Strakonic

  • Vyšší organismy.
  • Nejlepší obědy recepty.
  • Kotnikove boty nike.
  • Penzion sen černá v pošumaví.
  • Restaurace olomouc náměstí.
  • Jezero vrbenský.
  • Giraffe manor.
  • Ozdobné sošky.
  • Aston martin vanquish engine.
  • Vyšetření kolene praha.
  • Databaze padlych vhu.
  • Železniční výhybky.
  • Bankovka 100.
  • Zlo s lidskou tváří.
  • Mapa okresů čr.
  • Chucky čsfd.
  • Dva z queensu online ke shlédnutí.
  • K jádru křesťanství.
  • The mummy 2017.
  • Jan veselý.
  • Kody mmi t mobile.
  • Zelený čaj na pleť.
  • Letenky las vegas.
  • Walter becker.
  • Žádost o rodičovský příspěvek.
  • Pozvánka na vánoční večírek šablona.
  • Ptačí hnízdo peking.
  • Změny v krajině.
  • Pages to office.
  • Led světla obi.
  • Malibu beach camping village jesolo ve, italien.
  • Kopie lékařské zprávy.
  • Camille pissarro obrazy.
  • Pražírna kávy.
  • Soundgarden fell on black days.
  • Kytka z plenek.
  • Risc cisc.
  • Kino slavkov.
  • Levné letní šaty pro plnoštíhlé.
  • Problikává kontrolka dobíjení.
  • Ceny rybářských povolenek 2019.